Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

ΑΠΟΡΙΕΣ...

Καλησπέρα σε όλους!

Πραγματικά δεν γνωριζώ τί είναι αυτό που με παρακίνησε στο να ξεκινήσω την δημιουργία του προσωπικού μου blog με αυτόν τον όχι και τόσο πρωτότυπο τίτλο!

Αρχή του παραμυθιού ...καλησπέρα σας!

Αυτό που θυμάμαι σχετικά με αυτόν τον τίτλο είναι ότι ετσι ξεκινούσε ένα ποίημα που είχα διδαχτεί στο σχολείο στο μάθημα "κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας" 'ενα βιβλίο  χρώματος καφέ στο εξώφυλλο  με  ζωγραφισμένα κάτι λουλουδάκια που μου φαίνονταν λίγο μαραμένα ...δεν ξέρω αν ήταν προχειροδουλεία η μια ακόμα τάχα μου "εικαστική παρέμβαση"...απλά ήταν κι αυτή μια απορία!

Εκείνη την εποχή είχε βγεί και στις κινηματογραφικές αίθουσες και μια ταινία του Gus Van Sant το "My Own Private Idaho" και η ταινία ξεκινούσε με τον ίδιο τίτλο!

Αναρωτιόμουν αν ο σκηνοθέτης η ο σεναριογράφος της ταινίας είχε "εμπνευστει" απο το ελληνικό κείμενο που είχαμε μάθει στο σχολείο...

Την απάντηση δεν την έμαθα ποτέ αλλά θυμάμαι σαν να ηταν χθές την ταινία ...και το κείμενο μα προπαντώς τον τίτλο!

Νά λοιπόν που ο τίτλος αυτος μου φάνηκε χρήσιμος...

Ποτέ εξ΄αλλου δεν τα πήγαινα καλά με τις "καινούριες γνωριμίες" ακόμα και με αυτές που γίνονται μέσω chat-blogs και ίντερνετ γενικότερα...

Επίσης δεν είμαι ακόμα σίγουρος τί είναι αυτό που με παρακίνησε να ξεκινήσω την δημιουργία ενός ιστολογίου.Τί μπορεί να ειναί αυτό που έχω να πώ και δεν έχει πεί ακόμα κανένας?Τί μπορεί να είναι αυτό που θα "τραβήξει"την προσοχή του αναγνώστη?

Απορίες....

Προς το παρόν το αντιμετωπίζω ως ενα προσωπικό τρόπο έκφρασης!

4 σχόλια:

popi είπε...

spiro mou sinexise na grafeis k na mas sigkineis...to thimamai k ego ayto to biblio...kali arxi

Unknown είπε...

apisteytos!!menw afwni.einai ayyta poy grafeis einai i synexeia toy paramythioy..

filitsa είπε...

spiro mpravo!einai kataplhktiko sunexise etsi opws arxises!8a perimenw thn sunexeia

fridi είπε...

Ti kalo!!ine poli endiaferon k nomizo oti argises kiolas na to kanis!!!so so inspired!!!